Filosofie en werkwijze
Regis Consult brengt kandidaten en bedrijven met elkaar in contact, waarbij de consultants steeds streven naar een win-win situatie voor beide partijen. We willen meer zijn dan een leverancier van technische experts en daarom streven we naar langdurige partnerships met kandidaten en opdrachtgevers.
Een open en eerlijke communicatie met beide partijen is daarbij voor ons van cruciaal belang.
Onze visie en aanpak
Onze focus ligt op ”jobmatching”, waarbij we een goede relatie onderhouden met kandidaten, opdrachtgevers en medewerkers.
Dat realiseren we door:
- goed te luisteren naar de noden en behoeften van elke partij;
- te zoeken naar het juiste evenwicht bij het afstemmen van elkaars verwachtingen en ambities;
- te zoeken naar extra dienstverlening die aansluit bij de verwachtingen van onze klanten en medewerkers;
- een no-nonsenseaanpak te hanteren en openheid en transparantie na te streven;
- een professioneel team van interne medewerkers met een goede marktkennis in te schakelen.
Ons netwerk bestaat uit inhoudelijk sterke kandidaten met expertise binnen hun vakgebied. Op die manier bouwen we aan het vertrouwen van onze opdrachtgevers.
Onze selecties verlopen volgens een vaste procedure:
- Een search in onze eigen database van ongeveer 25000 technische experts. We zoeken ook de geschikte kandidaat via social media en andere kanalen zoals jobbeurzen en schoollijsten.
- Een selectie van de meest geschikte kandidaten: de beste kandidaten worden uitgenodigd voor een persoonlijk interview. Referenties worden opgevraagd en gecheckt.
- Een voorstelling van geschikte kandidaten bij de klant aan de hand van een uitgebreid resumé op basis van het persoonlijk interview.
- Feedback op de jobmatch om steeds beter te worden in wat we doen.
Onze waarden en normen
Onze waarden tonen aan waarvoor wij staan in de markt én hoe we dat uitdragen naar de klant, kandidaat en medewerker.
- Integriteit: we zijn onpartijdig, objectief, rechtvaardig, neutraal, kortom professioneel verantwoordelijk.
- Klantgerichtheid: we werken op maat van de kandidaat en de klant. Dat vraagt inzicht, marktkennis en een goede opvolging.
- No-nonsense: we doen wat we zeggen en we zeggen wat we doen! Communicatie, eerlijkheid en openheid zijn daarbij van groot belang.
- Ondernemerschap: we leveren diensten voor en door mensen. Dat vereist visie, innovatie en leiderschap.